Cast Blog: #SUPERMODEL

This Week Sucked!

Default image

A Cosmo Man

Default image

I AM a Supermodel

Default image

Portraying the Sexy

Default image

Throwing the Book at Me

Default image

Hell Yeah!

Default image

Big Things in the Future

Default image

The Fire Within

Default image

I Die!

Default image

Make Us Proud

Default image

An All-Boy Finale

Default image

Pumped

Like a Fish out of Water

Just the Beginning

A Happy Ending

Damn My Skills

Default image

Believe In Yourself

Default image

Catching up with Ben

Default image

The Best Revenge Is Success

Default image

The X Factor

Default image

Gettin' Rowdy

Default image

What More Can I Do?

Default image

Just Wrong

Default image

"A" for Effort

Default image

WTF!

Default image

Time Heels All Wounds

Default image

Being Naked

Default image

Great Job ... I Guess

Default image

Beauty Shot

Default image

Let the Best Compete!

Default image

A Slap in the Face

Default image

All Up in My Business

Default image

Butterlies with Teeth

Default image

Shocked!

Default image

My Caribbean Thighs

Default image

"Colin Had the Best Picture"

Default image

Dude, Just Be A Model

Craziness

Horsin' Around

Close to My Heart

Default image

Just Dandy

This Week Sucked!

Branden complains about this week's challenge, but shares the one bright spot.

This week sucked! I really did not like that photo shoot. I don’t see why we had to do that. That was weird especially the fish belt I had to wear. It felt slimy and nasty and it kinda sucked because no one wanted to be near me because I smelled like fish guts. But besides that, the runway was pretty fun. I guess those corsets sucked the life out of me. But there’s one thing that makes me happy, Salome is gone so I don’t have to deal with her crap.